UPDATE..bästa nyheten!

Dags för en liten uppdatering! :)

Allt är jättebra med oss! Saker och ting börjar äntligen falla på plats!

Jag älskar mitt jobb!!! De blev inte någon halv-tids tjänst. Jag jobbade halv-tid första veckan, sen har de varit heltid sen dess och ska fortsätta så verkar som! Hur bra som helst! Och de är verkligen hur kul som helst. Jag träffar massa roliga människor, får göra massa kul och skaffat massa kontakter här omkring!

Jag har varit iväg till museums, vinprovning och lite annat sånt vi som rekomenderar till gäster.
Jag och en jobbarkompis va iväg på en wine-tour till massa vingårdar/vin provningsställen en dag, vi kände att vi behövde ju faktiskt veta vad vi rekomenderar haha.

Jag trivs i alla fall super bra och känner att det här passar mig perfekt just nu!! Äntligen känns de som om jag bor här på riktigt, nu när jag har ett jobb och träffar massa nya människor på egen hand.
Vi har skaffat en till liten bil också, de blev inte alls någon vi hade funderat på innan. De blev en svart liten Jetta 2012. Super nöjd, och så skönt med 4 dörrar när man är ute och handlar eller har andra människor med i bilen :D

Jag har fått mitt nya pass också. Nya passen är riktigt snygga faktiskt. Inte bilden på mig däremot, men själva passet. Ganska coolt. Så nu har jag uppdaterat mina bankkonton till mitt nya efternamn. Jag kunde inte lösa in min lön pga att min check från jobbet var till Malin Lashley, men mitt ID sa Malin Pettersson haha..surt. Men nu är de fixat, ska fixa så jag får lönen direkt in på kontot också..mycke med de här med att byta namn och uppdatera allt.


Bästa av allt med denna uppdatering:

JAG SKA BLI MOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I november är det beräknat att min kära syster och Johan ska få en liten bebis!! Jag kan inte vara stoltare! Den bebisen kommer få världens bästa föräldrar..och moster såklart :P Ska skämma bort den lilla plutten!!!

Sååååååå....om allt går som jag vill nu, så KOMMER JAG TILL SVERIGE I DECEMBER!!!!!
Jag som sagt att jag inte tänker åka till sverige på vintern på minst 5 år...haha, men jag måste ju se bebisen!!
Så håll tummarna att allt faller på plats för mig med semester och allt annat!!


Nu är de dags för ett glas vin sen sova och upp och jobba imorgon :)


Kommentarer
Postat av: C

va kul att allt går så bra :)) Vad roligt att du ska bli moster <3 Puss och kram Cissi

2012-05-26 @ 08:50:26
URL: http://cecile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0